niedziela, 9 czerwca 2013

Bó bó bó bójka!

 
Czy bicie się jest wciąż w modzie? Czy jest dalej na tyle "zajebiste" by to robić?
Nie dawno dużo rozmawiałem ze znajomymi na temat tego czy bicie się jest wciąż problemem. Co jest w tym takiego, że sprawia niektórym tyle przyjemności i frajdy. Rozumiem, że często decyduje o tym za nich alkohol. Aczkolwiek wydaje mi się, że problem siedzi gdzieś o wiele głębiej. Tkwi chyba w człowieku. Alkohol nam tylko ułatwia tą decyzje, pozwala nam na podniesienie pięści.
Człowiek, który ma w sobie tyle agresji niestety ale nie powinien przebywać w społeczeństwie. Jest nieobliczalny. Rozumiem przyfasolić komuś gdy ktoś robi krzywdę komuś trzeciemu. Ale żeby zlać komuś mordę za nic? Tak. Będę mówił dosadnie bo to poważny problem.
Wydaje mi się jednak, że obecnie panuje kultura. Moda na bicie się mija. Oczywiście, są ewenementy, które rozwalą łeb komukolwiek z wielką przyjemnością. Za złe spojrzenie, za twarz. Często zdarza mi się chodzić na imprezy. Różne miejsca. Kluby, domówki, plenerowe. Albo mam szczęście albo jestem ślepy i bójki zdarzają się bardzo rzadko. Gdzie kiedyś widziałem je o wiele częściej. "Wow, ale super, temu rozerwali koszulę", "wow, przyjechała policja". Nie wiem, może dorastamy. Może stajemy się bardziej wykształceni i mniej nerwowi. Jak Wy uważacie? Czy bójki dalej są "fajne"?

Zdjęcie pobrano z:http://cdn3.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/197938/szpilka_zimnoch_bojka_na_konferencji_640x480.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz