sobota, 15 czerwca 2013

Hit 2012/2013

   Jaka jest Wasza ulubiona piosenka 2012/2013 ? Od zeszłych wakacji do obecnych. Jaki najlepszy zespół?
 
     Jeżeli chodzi o zespół to ciężko mi powiedzieć, który słuchałem najczęściej. Troszkę Gotye, trochę Fun, czasami Lanę Del Rey. Jeżeli chodzi o polskie zespoły to zdecydowanie Enej i Weekend.
Według mnie najpiękniejszą piosenką mijającego roku było "Just Give Me a Reason" - Pink feat Nate Ruess.
Słuchałem jej przez miesiąc dzień w dzień po kilka razy. Niesamowita piosenka. W wykonaniu live była jeszcze bardziej fantastyczna. Na drugim miejscu "Somebody that i used to know" - Gotye feat Kimbra.
Piosenka, która przez długi czas znajdowała się na szczytach list przebojów.
Trzecie miejsce dla Rihanna feat Mikky Ekko - "Stay". Piosenka, która potrafi nieźle wzruszyć.
Czwarte miejsce w moim małym rankingu należy do Toma Odell z piosenką "Another Love". Głęboka, niezwykły nastrój piosenki. Piąte miejsce to znowu Fun z Janelle Moanae z piosenką "We are Young". W radiu, na każdej stacji, co chwilę. Cudowna piosenka. Szóste miejsce należy do Weekend i "ona tańczy dla mnie". Niespodziewany wielki hit. Każdy klub, każda impreza, zawsze ona. Każdy ją zna i uwielbia. Siódme miejsce to przebój wielkiej Adele "Set fire to the Rain". Piosenka, która potrafi rozgrzać. Ósme miejsce to przebój wielu imprez czyli "Whistle" Florida.  Na przed ostatnim miejscu uplasował się Polski hit głównie końcówki zeszłorocznych wakacji, kiedy to już minął szał na Weekend. Dziewiąte miejsce należy do Enej i "Skrzydlate ręce".  Na dziesiątym miejscu mojej top listy mijającego roku znalazł się nowy przebój "Blurred Lines" Robin Thicke ft T.I., Pharell. Nie tylko zachęcający teledysk ale wpadająca w ucho piosenka.
Poza listą dodałbym jeszcze Oceana'e, czy też One Direction. Zespołów, które nagrało dobre piosenki było wiele. Wymieniłem tylko tądziesiątkę, która mi przypadła najbardziej do gustu. A jakie Wam się najbardziej podobały? Może o czymś zapomniałem.

1. PINK, NATE REUSS "JUST GIVE ME A REASON"


2. GOTYE FEAT KIMBRA "SOMEBODY THAT I USED TO KNOW"

3. RIHANNA FEAT MIKKY EKKO "STAY"
4.TOM ODELL "ANOTHER LOVE"

5. FUN FEAT JANELLE MONAE "WE ARE YOUNG"

6. WEEKEND "ONA TAŃCZY DLA MNIE"

7.ADELE "SET FIRE TO THE RAIN"

8. FLORIDA "WHISTLE"

9. ENEJ "SKRZYDLATE RĘCE"

10. ROBIN THICKE FEAT T.I., PHARELL "BLURRED LINES"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz